середа, 24 березня 2021 р.

План роботи на весняні канікули

 

План роботи Вільнотерешківської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. І.М. Волочая

на весняні канікули 2020-2021н.р.

Понеділок 29.03.  9.00  Робота з документацією.

 Вдосконалення навичок  роботи на освітніх платформах ( вчителі) Косенко І.С.

10.00 Підготовка виступу агітбригади у  районному етапі фестиваль – конкурсі                “Молодь обирає здоров'я ” Г.О. Федяєва

Підготовка до заочного конкурсу військово- патріотичної гри  “Джура ” ( Г.О. Федяєва)

Робота з бібліотечним фондом ( Федяєва Г.О)

Районний етап економічної гри  “Крок до бізнесу” (офлайн) Гудзь І.М.)

 Вівторок 30.03.     9.00 Індивідуальна робота з обдарованими дітьми ( класні керівники).

Підготовка до виховної години “Сім кольрів щастя  ”( Базюра Г.П.)Індивідуальна робота із Самойленком Р., Степанішиним Н. ( Волочай Н.М.)

 

 Середа 01.04.         9.00 Екскурсія  “Тваринний світ”  м. Кременчук ( Пугач П.М., Івахно О.М.)Підготовка до районної гри  “Сокіл”( Джура) (Федяєва Г.О.) Вдосконалення навичок  роботи на освітніх платформах ( вчителі) Косенко І.С

Четвер 02.04.          9.00 Вдосконалення навичок  роботи на освітніх платформах ( вчителі) Косенко І.С.

 10.00 Підготовка виступу агітбригади у районному етапі фестиваль – конкурсі “Молодь обирає здоров'я Г.О. Федяєва

Підготовка до заочного конкурсу військово- патріотичної гри  “Джура ” ( Г.О. Федяєва)

 

П’ятниця 03.04     9.00 “Моя сім'я, моя родина” збір матеріалу народних (звичаїв, традицій) до фотоконкурсу)

Онлайн квест “Гармоня: тіло,душа, природа” (Келембет О.Ю.)

Літературна вікторина (Федяєва Г. О)

Немає коментарів:

Дописати коментар